Loading...
Przejdź do treści
99
Przyszłość dla branży kreatywnej w 2024

Przyszłość dla branży kreatywnej w 2024

Przyszłość(ci) często traktowane są jako element życzeniowy, mocno nieprzewidywalny a związku z tym nieprzydatny. Podczas spotkania z Moniką Borycką i Marcinem Maciejowskim, chcemy porozmawiać o tym, jak potraktować przyszłości jako narzędzie, z którego można korzystać w pracy projektowej. W czasie spotkania porozmawiamy o raportach trendowych – styczeń do dobry czas na planowanie, myślenie o tym, co będzie – co przed nami. Pojawia się też cała masa rekomendacji, zestawien trendów, kierunków w których należy(?) podążać – które wybrać, jak je czytać, po co się nimi zajmować? My porozmawiamy o tym, co mówią nam raporty trendowe, co można z nich wyczytać dla branży kreatywnej i miast na 2024? Jak z nich korzystać we własnej codziennej pracy? Jak przełożyć trendy na wzrost kreatywności – czy da się to zrobić?

Spotkanie prowadzi Agata Bisping – Obserwatorium Trendów dla Kultury KBF

Pobranie wejściówek na to wydarzenie jest równoznaczne z zapoznaniem się z postanowieniami Regulaminu Organizatora wydarzenia.
Organizator: KBF
16 stycznia 2024, godz. 18:00
Apteka Designu / Kopernika 19a

Monika Borycka

Obserwatorka trendów, analityczka innowacji technologicznych i specjalistka futures studies. Założycielka i CEO marki TrendRadar, pod szyldem której przybliża wiedzę o trendwatchingu i przyszłości. Opiekunka merytoryczna studiów podyplomowych Trendwatching & Futures Studies na AGH, wykładowczyni (AGH, Akademia Leona Koźmińskiego). Współpracuje z firmami i organizacjami (m.in. Danone, Onet, TikTok, ING, PWC, MediaLab Katowice, Wydawnictwo SAM) w zakresie analizy trendów i innowacji, pomagając im zrozumieć przyszłość i dobrze przygotować się na zmiany. Posiada 13-lat doświadczenia w mediach digitalowych największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, gdzie zajmowała się m.in. trendwatchingiem oraz wdrażaniem innowacyjnych produktów i usług.

Marcin Maciejewski

Strateg przyszłości. Pomaga organizacjom dostosować odpowiednie narzędzia w analizie trendów i prognozowaniu wyzwań oraz możliwości przyszłości. Prowadził projekty badawczo-rozwojowe dla produktów i usług budowanych w perspektywie długoterminowej.  Jest wykładowcą uczelni: SWPS Warszawa, AGH Kraków.

Stawia na uczenie kinestetyczne. Dotknąć, aby lepiej zrozumieć. Podnieść, aby poczuć. Zbudować, aby pojąć. Narysować, żeby doświadczyć. W swojej pracy wykorzystuje badania oraz trendy, siły i czynniki zmian (mega, makro, mikro) w celu identyfikowania szans i materializacji dalekosiężnych innowacji.

Jest fascynatem zmian na świecie przez pryzmat ludzkiej natury: zachowań, nastrojów, myśli, emocji oraz wyobraźni.

Wybierz bilety

Twój koszyk