Monika Borycka
Obserwatorka trendów, analityczka innowacji technologicznych i specjalistka futures studies. Założycielka i CEO marki TrendRadar, pod szyldem której przybliża wiedzę o trendwatchingu i przyszłości. Opiekunka merytoryczna studiów podyplomowych Trendwatching & Futures Studies na AGH, wykładowczyni (AGH, Akademia Leona Koźmińskiego). Współpracuje z firmami i organizacjami (m.in. Danone, Onet, TikTok, ING, PWC, MediaLab Katowice, Wydawnictwo SAM) w zakresie analizy trendów i innowacji, pomagając im zrozumieć przyszłość i dobrze przygotować się na zmiany. Posiada 13-lat doświadczenia w mediach digitalowych największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, gdzie zajmowała się m.in. trendwatchingiem oraz wdrażaniem innowacyjnych produktów i usług.
Marcin Maciejewski
Strateg przyszłości. Pomaga organizacjom dostosować odpowiednie narzędzia w analizie trendów i prognozowaniu wyzwań oraz możliwości przyszłości. Prowadził projekty badawczo-rozwojowe dla produktów i usług budowanych w perspektywie długoterminowej. Jest wykładowcą uczelni: SWPS Warszawa, AGH Kraków.
Stawia na uczenie kinestetyczne. Dotknąć, aby lepiej zrozumieć. Podnieść, aby poczuć. Zbudować, aby pojąć. Narysować, żeby doświadczyć. W swojej pracy wykorzystuje badania oraz trendy, siły i czynniki zmian (mega, makro, mikro) w celu identyfikowania szans i materializacji dalekosiężnych innowacji.
Jest fascynatem zmian na świecie przez pryzmat ludzkiej natury: zachowań, nastrojów, myśli, emocji oraz wyobraźni.