1) Wybierz wydarzenie, które Cię interesuje i wybierz „KUP BILET/POBIERZ WEJŚCIÓWKĘ”.
2) Wybierz miejsca z planu sali lub wybierz liczbę biletów, jaką chcesz kupić.
3) Wybierz „POKAŻ KOSZYK”, w którym możesz podejrzeć wybrane bilety i określić zniżkę, jaka Ci przysługuje.
4) Wybierz „PRZEJDŹ DO ZAKUPU”, by przejść do podsumowania zamówienia, w którym możesz wybrać zniżkę, wpisać kod rabatowy lub zaznaczyć opcję „Bilet na prezent”.
5) Wybierz sposób dostawy i metodę płatności.
6) Uzupełnij dane niezbędne do realizacji zamówienia.
7) Zaakceptuj zgody marketingowe i regulamin sprzedaży.
8) Przejdź do finalizacji zamówienia poprzez wybór pola „PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”, które przekieruje Cię na stronę operatora płatności.
9) Po dokonaniu płatności otrzymasz maila z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli wybrałeś bilet elektroniczny, zostanie on dołączony w formacie PDF do maila z potwierdzeniem.
Preferujemy wysyłkę biletów elektronicznych w formie PDF na podany w trakcie zamówienia adres mailowy. Jeśli jednak chcesz otrzymać bilet w formie drukowanej, możesz go odebrać w dniu koncertu lub otrzymać drogą pocztową.
Nie, za zamówione bilety należy zapłacić w ciągu 15 minut od złożenia zamówienia. Jeśli płatność nie zostanie dokonana w ciągu 15 minut od złożenia zamówienia, wybrane przez Ciebie bilety wrócą do puli dostępnych biletów, a zamówienie zostanie anulowane.
Hasło możesz zmienić w zakładce „Mój Profil” lub skorzystać z opcji odzyskiwania hasła (wystarczy, że podczas logowania wybierzesz pole „ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?”).
Upewnij się, że poprawnie wpisujesz login/e-mail i hasło. Przed wprowadzeniem danych sprawdź, czy przycisk Caps Lock na klawiaturze (pisanie dużymi literami) lub kombinacja klawiszy Ctrl+Shift (zamiana liter y i z) są wyłączone.
Masz ustalone nowe hasło? Przeglądarka, z której korzystasz mogła zapisać Twoje poprzednie dane do logowania, dlatego upewnij się, czy podobne trudności występują przy korzystaniu z innej przeglądarki. Jeśli okaże się, że problem dotyczy tylko jednej przeglądarki - sprawdź w jej ustawieniach opcje zapamiętywania haseł i formularzy.
Jeżeli w dalszym ciągu masz problem z zalogowaniem się do swojego konta, spróbuj zresetować hasło. Kliknij w zakładkę ”Logowanie” na stronie głównej, a następnie wybierz opcję „Zapomniałeś hasła?”. Wpisz swój adres mailowy, a następnie postępuj zgodnie z instrukcją, którą otrzymasz na maila.
Jeśli problem dalej występuje, skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@kbfbilety.krakow.pl).
Posiadanie konta nie jest konieczne w procesie zakupu biletu. Zachęcamy jednak do jego założenia, gdyż dzięki niemu będziesz mógł łatwo odnaleźć i pobrać swoje bilety w wersji elektronicznej, sprawdzić historię zamówień i zwrócić bezpłatne wejściówki, jeżeli nie będziesz mógł ich wykorzystać.
Historia Twoich zamówień dostępna jest po zalogowaniu do konta w zakładce „Mój Profil”.
Posiadanie konta na kbf: bilety zapewni Ci dostęp do historii Twoich transakcji i umożliwi zwrot wejściówek na wydarzenia bezpłatne w sytuacji, w której nie będziesz mógł ich wykorzystać. Konto na KBF: BILETY ułatwi Ci także odnalezienie i pobranie swoich biletów w formie elektronicznej.
Tak. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta na KBF: BILETY i edytujesz dane w zakładce „Mój Profil”.
Jeżeli posiadasz konto w serwisie Google lub Facebook, możesz połączyć je ze swoim kontem w KBF: BILETY. Dzięki temu logowanie do serwisu będzie jeszcze łatwiejsze. By połączyć konta, przejdź do strony „Zaloguj się” i wybierz „Zaloguj przez Facebook” lub „Zaloguj przez Google”.
Jeżeli minęło 15 minut od opuszczenia strony, nie masz możliwości dokończenia zakupu. Musisz ponownie rozpocząć cały proces.
Wybrane przez Ciebie w trakcie zakupu miejsca będą zarezerwowane przez 15 minut. Po tym czasie wrócą z powrotem do puli dostępnych biletów.
Wybrane przez Ciebie miejsca siedzące zniknęły z planu sali, ponieważ prawdopodobnie proces ich zakupu trwał dłużej niż 15 minut. Po tym czasie wybrane przez Ciebie bilety wróciły z powrotem do puli dostępnych biletów i zostały zakupione przez innego użytkownika. Musisz ponownie rozpocząć proces zakupowy.
Nie. Zachęcamy jednak do jego podania, ponieważ Twój numer telefonu może okazać się niezwykle pomocny w sytuacjach alarmowych, np. gdy wydarzenie zostanie odwołane lub zmieniony zostanie czas jego trwania. Jeżeli podasz nam swój numer telefonu, w przypadku wystąpienia takiej sytuacji, otrzymasz wiadomość SMS ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi wydarzenia. Zapewniamy jednocześnie, że Twój numer telefonu wykorzystywany będzie wówczas wyłącznie do tych celów.
Samodzielnego wyboru miejsc można dokonać tylko wtedy, gdy na widowni obowiązują miejsca numerowane. W takim przypadku w trakcie zakupu należy:
1. Wybrać pole z odpowiednim sektorem (o ile na planie widowni istnieje taki podział),
2. Wybrać miejsca, które Cię interesują.
W przypadku wydarzeń, na których obowiązują miejsca nienumerowane, będziesz mógł zająć dowolne wolne miejsce na widowni. Jeżeli na planie widowni wydarzenia, na które obowiązują miejsca nienumerowane, istniał podział na kategorie cenowe, wówczas będziesz mógł zająć dowolne wolne miejsce w strefie, w której obowiązują bilety w wybranej przez Ciebie cenie.
W trakcie procesu zakupowego wybrane przez Ciebie miejsca zostaną zaznaczone na stronie kbf: bilety pomarańczowo-czarnym kółkiem, a wybrany bilet zostanie dodany do koszyka. Szczegółowe informacje o bilecie znajdziesz w „Zawartości koszyka”.
Jeżeli chcesz zrezygnować z wybranego miejsca, ponownie wybierz kliknięciem dane miejsce na planie widowni lub usuń je z „Zawartości koszyka”.
Jeżeli nie możesz wybrać miejsc z planu sali, oznacza to, że:
- miejsca w danej strefie zostały wyczerpane, musisz więc wybrać miejsca w innej strefie
lub
- na wydarzeniu obowiązują miejsca nienumerowane i będziesz mógł zająć dowolne miejsce na widowni. Jeżeli na planie widowni wydarzenia, na które obowiązują miejsca nienumerowane, istniał podział na kategorie cenowe, wówczas będziesz mógł zająć dowolne wolne miejsce w strefie, w której obowiązują bilety w wybranej przez Ciebie cenie.
Komunikat "Brak dostępnych biletów" oznacza, że bilety w danej puli zostały wyprzedane.
Oznacza to, że podczas wydarzenia można zajmować dowolne dostępne miejsca na widowni. Jeżeli na planie widowni wydarzenia, na które obowiązują miejsca nienumerowane, istniał podział na kategorie cenowe, wówczas będziesz mógł zająć dowolne wolne miejsce w strefie, w której obowiązują bilety w wybranej przez Ciebie cenie.
Wejściówka jest biletem bezpłatnym, uprawniającym do wejścia na wydarzenie bezpłatne, o ograniczonej liczbie miejsc.
Liczba wejściówek możliwych do pobrania przez jednego użytkownika w ramach jednej transakcji jest ograniczona i różni się w zależności od wydarzenia.
Bilety ulgowe przysługują posiadającym dokumenty uprawniające do zniżek: dzieciom, młodzieży, studentom do 26 r.ż., emerytom, rencistom oraz osobom z niepełnosprawnością i ich opiekunom.
Bilety ulgowe, tj. bilety ze zniżką w wysokości 30%, nabyć można w ramach zakupu biletów na wszystkie wydarzenia płatne. Wyboru biletu ulgowego dokonuje się w Koszyku zamówienia.
Przed zakupem biletu ulgowego upewnij się, że masz prawo do ulgi i posiadasz niezbędne dokumenty do niej uprawniające (np. legitymację uczniowską/studencką), które okażesz przed wejściem na widownię pracownikowi obsługi widowni. Brak odpowiednich dokumentów uprawniających do zniżki może spowodować niewpuszczenie na widownię.
Niestety nie ma możliwości wymiany biletu ulgowego na bilet normalny. Nie ma też możliwości zwrotu takiego biletu ani dokonania dopłaty różnicy w cenie biletu ulgowego i biletu normalnego.
Tak. Posiadaczom Krakowskiej Karty Dużej Rodziny / Krakowskiej Karty Rodziny z Niepełnosprawnym Dzieckiem / Karty Dużej Rodziny przysługują następujące zniżki:
- Kartę KKR3+ (-70% od ceny biletu normalnego)
- Kartę Rodziny z Dzieckiem Niepełnosprawnym (-70% od ceny biletu normalnego)
- Kartę Dużej Rodziny (-40% od ceny biletu normalnego)
- Kartę Krakowską (-20% dla biletu normalnego i -35% dla biletu ulgowego).
Zniżkę można naliczyć w podsumowaniu zamówienia. Zastrzegamy jednak, że w przypadku wybranych wydarzeń możliwość skorzystania ze zniżki może być ograniczona lub niemożliwa. Informacje na ten temat znajdziesz zawsze w Cenniku danego wydarzenia.
Przypominamy również, że przed wpuszczeniem na wydarzenie, organizator może weryfikować zniżki, dlatego prosimy każdorazowo o posiadanie przy sobie Karty, która uprawnia do zniżki.
Tak. Posiadaczom Karty Krakowskiej przysługują następujące zniżki:
· dla biletu normalnego: zniżka w wysokości 20% ceny biletu normalnego,
· dla biletu ulgowego: zniżka w wysokości 35% ceny biletu ulgowego.
Zniżkę można naliczyć w podsumowaniu zamówienia. Zastrzegamy jednak, że w przypadku wybranych wydarzeń możliwość skorzystania ze zniżki może być ograniczona lub niemożliwa. Informacje na ten temat znajdziesz zawsze w Cenniku danego wydarzenia.
Przypominamy również, że przed wpuszczeniem na wydarzenie, organizator może weryfikować zniżki, dlatego prosimy każdorazowo o posiadanie przy sobie Karty, która uprawnia do zniżki.
Pole do wpisania kodu rabatowego znajduje się w podsumowaniu zamówienia. Wpisz kod w odpowiednie pole i wybierz „AKTYWUJ”, a zawartość Koszyka przeliczy się.
Pamiętaj, że każdy kod rabatowy, który posiadasz, ma ograniczony termin ważności, po którego przekroczeniu stanie się nieaktywny.
Osoby z niepełnosprawnością mogą zakupić bilet ulgowy, uprawniający do zniżki w wysokości 30% ceny biletu normalnego. W wybranych lokalizacjach wydarzeń znajdują się specjalnie wyznaczone miejsca dla osób z niepełnosprawnością. Jeżeli chcesz z nich skorzystać, skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@kbfbilety.krakow.pl).
Informacja na temat dostępności obiektów, w których odbywają się wydarzenia, każdorazowo zamieszczana jest na stronie wydarzenia. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z koordynatorem ds. dostępności KBF Barbarą Zając (barbara.zajac@kbf.krakow.pl tel./SMS: 604 483 402).
Opiekunowi osoby z niepełnosprawnością przysługuje bilet ulgowy, tj. bilet ze zniżką w wysokości 30% ceny biletu normalnego.
Nie, zniżki nie łączą się.
Tak, jeżeli przysługują Ci zniżki, powinieneś posiadać dokument potwierdzający Twoje prawo do skorzystania z nich w trakcie zakupu biletu ulgowego. W trakcie kontroli biletów pracownicy obsługi widowni będą sprawdzać dokumenty uprawniające do posiadania biletów ulgowych.
Brak dokumentu lub karty upoważniającej do skorzystania ze zniżki uprawnia pracownika obsługi widowni do niewpuszczenia posiadacza biletu ze zniżką na wydarzenie.
Jeżeli kupowałeś bilety elektroniczne za pośrednictwem kbf: bilety i posiadasz konto w systemie, znajdziesz je w zakładce „Mój profil”, gdzie dostępna jest historia Twoich zamówień wraz z biletami do pobrania.
Zakupione przez Ciebie bilety powinieneś otrzymać również w formie elektronicznej na adres e-mail, który podałeś podczas składania zamówienia. Jeżeli na podany przez Ciebie adres mailowy nie otrzymałeś biletów w formie elektronicznej, upewnij się, że poprawnie wpisałeś go w odpowiednim polu, a następnie sprawdź folder SPAM lub INNE i zwróć uwagę na to, czy w trakcie dokonywania płatności nie wystąpił żaden błąd. Jeśli płatność została dokonana w sposób prawidłowy, a mimo to nie otrzymałeś biletów, skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@kbfbilety.krakow.pl).
Bilety elektroniczne
W pierwszej kolejności upewnij się, że płatność za bilety została dokonana w sposób prawidłowy. Jeśli tak - zakupione przez Ciebie bilety powinny zostać przesłane na adres e-mail podany przez Ciebie w zamówieniu.
Jeżeli nie znalazłeś zakupionych biletów w swojej skrzynce mailowej, sprawdź, czy zamówienie nie wpadło do innego folderu, takiego jak SPAM lub INNE.
Jeżeli nie znalazłeś zakupionych biletów w żadnym z folderów swojej skrzynki mailowej, ale posiadasz aktywne konto na stronie kbf: bilety, będziesz mógł pobrać bilety z zakładki „Mój profil”. W tym celu zaloguj się na kbfbilety.krakow.pl
Jeśli płatność została dokonana, a nie otrzymałeś biletów w wiadomości e-mail i nie znajdujesz ich w zakładce „Mój Profil” lub nie posiadasz konta na kbfbilety.krakow.pl, skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@kbfbilety.krakow.pl).
Bilety drukowane wysyłane Pocztą Polską
Jeśli wybrałeś opcję dostawy biletów Pocztą Polską, otrzymałeś od nas mail z potwierdzeniem zamówienia, a w ciągu 14 dni nie otrzymałeś swoich biletów, skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@kbfbilety.krakow.pl).
Odbiór biletu w dniu wydarzenia możliwy jest tylko dla wybranych wydarzeń. Jeżeli w podsumowaniu zamówienia dostępna jest opcja odebrania biletu w dniu wydarzenia, zaznacz tę opcję, jeśli jesteś nią zainteresowany. Bilet będzie możliwy do odebrania w punkcie kbf: bilety na godzinę przed wydarzeniem w lokalizacji, w której odbywa się wydarzenie.
By odebrać zamówienie, podaj imię i nazwisko kupującego oraz numer zamówienia.
Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy, że okażesz taki bilet na ekranie smartfona lub innego urządzenia mobilnego pracownikowi obsługi widowni przed wejściem na wydarzenie.
Jeżeli zakupiłeś bilet i wybrałeś opcję dostawy biletu w formie drukowanej, Twoje zamówienie zostanie dostarczone Pocztą Polską na terenie Polski w ciągu 7 dni roboczych. Czas dostarczenia przesyłki uzależniony jest jednak od Poczty Polskiej i może ulec wydłużeniu.
Jeżeli zakupiłeś bilet i wybrałeś bilet w formie elektronicznej, Twoje zamówienie powinno pojawić się na Twojej skrzynce mailowej w ciągu kilku minut od zaksięgowania wpłaty w systemie.
Jeżeli wydarzenie nie zostało przeniesione lub odwołane, nie możemy anulować zamówienia ani przyjąć zwrotu biletów.
Bilety po zaksięgowaniu wpłaty w systemie zostaną wysłane na adres mailowy, który podałeś podczas składania zamówienia. Znajdziesz je również po zalogowaniu na stronie kbf: bilety w zakładce „Mój Profil”. Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z biletami, sprawdź folder SPAM, OFERTY, POWIADOMIENIA i inne zakładki filtrujące oraz upewnij się, że poprawnie wpisałeś swój adres e-mail w procesie zakupu.
Jeżeli w formularzu zakupowym wpisałeś błędny adres e-mail (niezbędny do wysyłki biletu w formie elektronicznej), niezwłocznie skontaktuj się z nami przy użyciu adresu mailowego: kontakt@kbfbilety.krakow.pl.
Jeżeli chcesz zmienić adres pocztowy do wysyłki biletów, które zamówiłeś w formie drukowanej, jak najszybciej zgłoś ten fakt poprzez formularz kontaktowy. Jeżeli to możliwe, wyślij zgłoszenie bezpośrednio po realizacji płatności.
Nie ma takiej możliwości. Zamówione i opłacone bilety nie podlegają wymianie ani zwrotom (z wyjątkiem sytuacji, gdy wydarzenie zostało odwołane lub wprowadzono zmiany w programie wydarzenia).
Nie respektujemy zwrotów biletów na wydarzenia płatne, których przyczyna pozostaje po stronie nabywcy.
Bilety możesz zwrócić wyłącznie w przypadku odwołania wydarzenia oraz zmiany daty, miejsca lub programu wydarzenia.
W przypadku zakupu biletów online (przez stronę KBF: BILETY), zwrot zostanie dokonany automatycznie w ciągu 14 dni od odwołania wydarzenia.
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę, zaznacz opcję „Chcę otrzymać fakturę” na etapie podsumowania zamówienia i uzupełnij formularz.
Każda sytuacja rozpatrywana jest indywidualnie. Jeżeli jednak zgubiłeś lub zniszczyłeś bilet w formie drukowanej, skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@kbfbilety.krakow.pl).
Jeśli uszkodziłeś jeden z kodów widocznych na bilecie (QR lub kreskowy), ale drugi kod (QR lub kreskowy) dostępny na bilecie jest wciąż czytelny, pozwoli on na zeskanowanie biletu. Jeżeli jednak uszkodzeniu uległy oba kody (zarówno kod QR, jak i kod kreskowy), skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@kbfbilety.krakow.pl).
Jeżeli na Twoim bilecie widnieją błędne dane dotyczące wydarzenia, skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@kbfbilety.krakow.pl).
Jeżeli bilety w formie drukowanej, które od nas otrzymałeś, są uszkodzone/nieczytelne, skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@kbfbilety.krakow.pl).
Informacja o lokalizacji wydarzenia znajduje się na stronie wydarzenia. Znajdziesz ją również na etapie wyboru miejsc i na zakupionym bilecie / nabytej wejściówce.
Wejście na teren obiektu jest możliwe na godzinę przed rozpoczęciem wydarzenia. Na salę widowiskowo-sceniczną natomiast będziesz mógł wejść ok. 30 minut przed rozpoczęciem wydarzenia.
Zachęcamy do wcześniejszego przybycia na wydarzenie w celu uniknięcia kolejek w szatni lub przy weryfikacji biletów. Czas wejścia na teren obiektu lub na salę może (w zależności od wydarzenia) ulec zmianie.
Jeżeli chcesz wziąć udział w wydarzeniu z dzieckiem poniżej 3 r. ż., w dniu wydarzenia odbierz dla niego bilet za 0 zł. Bilet obowiązywał będzie na to samo miejsce, które wskazuje Twój bilet. Pobierzesz go w kasie wydarzenia.
Jeżeli chcesz wziąć udział w wydarzeniu z dzieckiem powyżej 3 r. ż. musisz kupić dla niego bilet ulgowy.
Bilet upoważnia do jednorazowego wstępu na teren wydarzenia. Oznacza to, że po zeskanowaniu biletu, nie będziesz miał możliwości ponownego jego użycia. O możliwości powrotu na teren obiektu decyzję każdorazowo podejmuje obsługa widowni wydarzenia.
Jeżeli posiadasz konto na kbf: bilety, możesz zwrócić wejściówkę. Zaloguj się w profilu na kbf: bilety, a następnie w zakładce „Mój profil”, przy danym zamówieniu, dokonaj zwrotu.
Nie ma takiej możliwości.
Tak, reklamację możesz złożyć za pośrednictwem adresu mailowego: kontakt@kbfbilety.krakow.pl, lub w formie listu poleconego przesłanego do siedziby Organizatora na adres ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
Warunkiem złożenia reklamacji jest wypełnienie formularza reklamacyjnego. Kompletność formularza wpływa na czas trwania procesu reklamacyjnego.
Aby otrzymywać newslettery od KBF: BILETY, wpisz swój adres e-mail na stronie głównej kbf: bilety lub zaznacz odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia.
Wypisanie się z newslettera umożliwi Ci odpowiedni link do wypisania się z bazy subskrybentów, który znajdziesz w stopce każdej wiadomości.
Nie możesz samodzielnie usunąć konta użytkownika z KBF: BILETY. W celu usunięcia konta, skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@kbfbilety.krakow.pl).
Jeżeli chcesz na bieżąco dowiadywać się o zbliżających się wydarzeniach kulturalnych, koniecznie zapisz się newslettera KBF: BILETY, dzięki któremu dowiesz się o każdym planowanym przez KBF wydarzeniu!